wtorek, marca 27, 2012

Uscrapowani - twórcze spotkania

witam Was serdecznie,
niby dziś zwykły wtorek, a jednak niezwykły dzień. 
Jest to wyjątkowy wtorek!
Nie będę się rozpisywać, zaproszę Was po prostu w to miejsce
    





 mogę być jego dumną pomysłodawczynią i koordynatorką- mam nadzieję, że będzie ono służyć wszystkim tym, którzy kochają scrapbooking i inne craftowanie!

Tym samym zapraszam na cukierki, które tam na Was czekają 



 i bardzo gorąco zapraszam do zgłoszeń!!

Chciałabym podziękować dwóm paniom, które mi pomogły i to nie tylko przy tym projekcie:
Madzik - za wiarę we mnie od początku mojej przygody ze scrapbookingiem i to w dużej mierze dzięki niej  jestem w scrapowaniu tu gdzie jestem :*
Asicy P. - za to, że pokazuje mi, iż mimo wielu przeciwności warto mieć pasję, kochać i patrzeć na świat z optymizmem, służy radą i poradą w każdym temacie :*

Dziękuję Dziewczyny!


A jak już jesteśmy przy dziękczynnych mowach, to ślę wielkiego buziaka do Majki , która jako właścicielka sklepu CraftFun objęła patronat nad USCRAPOWANYMI! :*

nie piszę już nic, lećcie się zapisywać na candy i na twórcze spotkania!!

2 komentarze:

  1. Ojej, jak miło mi sie zrobiło. To ja dziękuję!!!! :-***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to ja dziękuję:***
    a pomysł jest przedni:))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger