wtorek, stycznia 10, 2012

kartki dla Babci

witam!
obiecałam wczoraj pokazać zdjęcia kartek dla Babci, co też czynię





Dostałam na gwiazdkę nowy aparat i wciąż go testuję... dlatego każde zdjęcie inne:D


W pracach wykorzystałam papiery z Galerii Papieru oraz kwiaty ze scrap,com.pl :)

Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami i za Wasze zaglądanie do mnie!!
Tym samym zapraszam Was na wieczorną premierę mojej debiutanckiej pracy- więcej po 20:00 gdy dzieci pójdą spać :D


2 komentarze:

  1. ta fioletowa przywiodła mi na myśl lawendę, którą uwielbiam ;) karteczki są urocze i na pewno każda babcia by się ucieszyła ;) zdjęcia może i inne, ale każde dobrze oddaje piękno kartek ;) także dalej testuj z takimi efektami. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa - cudo! Ale to może z racji mojej miłości do fioletu bo druga też wyszła super :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger