poniedziałek, stycznia 09, 2012

dla Babci


Bardzo spodobała mi się kolorystyka różowo-czerwonawa i pocięłam wszystkie papiery w tych odcieniach:)
Tutaj kolekcja Primy Annalee Collection :)
Wykorzystałam także motywy roślinne z Craftfun, które ładnie wypełniły przestrzeń. Potuszowałam je lekko tuszem ze scrap.com.pl, podobnie małe różyczki- ich brzegi lekko maznęłam tuszem, przez co są bardziej zauważalne:) 
mam jeszcze kilka kartek Babciowych, jednak chmury wiszą mi dosłownie w oknie i nie mogę zrobić ładnych zdjęć, więc zostawiam to na jutro.
a tymczasem miłego popołudnia, dla mnie będzie baardzo pracowity:)

3 komentarze:

  1. Cudowna kolorystyka - bardzo energetyczna. Piękna babciowa karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kompozycja:)
    zapraszam do scrapek.pl na wyzwanie kartkowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla ciepłej osoby kartka w sam raz w ciepłych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger