wtorek, lipca 19, 2016

Ramka w kwiaty - DT PaperConcept

Cześć! Widzieliście nowe wyzwanie PaperConcept? Nie??? To koniecznie lećcie zobaczyć! Temat  łatwy i szeroki jaką łąka pełna... kwiatów !
http://blog.paperconcept.pl/2016/07/wyzwanie-18-kwiatowy-zawrot-glowy/


W ramach wyzwania w większości użyłam kwiatów Wild Orchid Crafts do ozdobienia ramki z moją Polką – której kolor oczu podkreśliłam błękitami, szafirami i wszelkimi odcieniami niebieskości. Ramka to-  pomalowana czarną farbą tablicową – jedna z trzech ramek. Ozdobiona kwiatami, ozdobną tekturką oraz cekinami zawiśnie nad kuchennym stołem.




Oto materiały, których użyłam:
– ramka
– farba
– kwiaty WOC
– kwiaty róży
– ramka Simple Crafting
– cekiny
– klej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger