niedziela, stycznia 25, 2015

Domek dla Poli - nowy blog, nowy projekt, home sweet home...

Cześć! Pewnie już wiecie...
Ruszyłam z budową domu. Dokładnie z remontem zakupionego... Takie spełnienie marzeń... z dzieciństwa - o pięknym domu, meblach, kwiatach w donicach na werandzie i o salonie z kominkiem... Cudownych strojach, stylowej kuchni, koronkowych firankach ...- dla Barbie! :D
 Domek dla Poli to projekt, który oparty jest na trzech wątkach na blogu-
- humorystycznym czyli "bjutiful lajf" - historie z domku wzięte - o życiu i pożyciu lalek mieszkających na Białych Bzów 7
- kreatywno-rękodzielniczo-budowlano-remontowo-modelarsko-twórczym - czyli rękodzieło dla Barbie, kursy, rady i porady budowlane
-sentymentalnym - moje teksty dla córki Poli - to właśnie dla niej całe zamieszanie z tym blogiem, domkiem i wszystkim :)

Gorąco zapraszam Was na moje włości na Białych Bzów 7 - powróćcie ze mną do dzieciństwa, beztroski w twórczym klimacie - będzie mi bardzo miło Was gościć :)
Obecnie w domku mieszka Emma:
Jednocześnie prezentuję moje pierwsze ręcznie wykonane gadżety do domu - z udziałem Project Prezent :)





buziaki!!

1 komentarz:

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger