niedziela, sierpnia 03, 2014

Makowa panienka

Hej ho!
Pierzemy dziś tzw. kolory ;) Normalnie kocham kolor czerwony dla maleńkich dziewczynek - a tak mało rzeczy w tym kolorze jest dla maluszków :( Kartka ta to połączenie tak bajeczne jak mój nowy wkręt - mydlane bańki :)
Zacznę od kartki, makowej panienki - drobnym maczkiem w kropki szlaczkiem :)



takie pranko kupicie np. w Craftmania.pl :)
A wracając do mojej nowej pasji - są nią megasuper bańki - bajecznie kolorowe tunele, które z nich powstają. Uwielbiam na nie patrzeć jak fruną wysoko, mieniąc się tysiącami tęcz oraz jak pękają na miliony cząsteczek... Zajęcie fantastyczne! Miksturę tworzyłam sama i cały osprzęt wykonany w 100% ręcznie :)



3 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje prace i styl,w jakim je tworzysz,uwielbiasz soczyste kolory i nie boisz się ich używać w swoich pracach:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczkę już komentowałam na Fb, ale nie mogłam się oprzeć i znowu muszę napisać - jest świetna! Mega urocza!
    A bańki - bomba, mój synek oszalałby na ich widok!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger