piątek, grudnia 21, 2012

Pożegnanie na koniec świata

Witajcie

Z okazji końca świata, który nie nadejdzie dziś, przekazuję Wam informację, że nadszedł mój koniec w DT Craftfun. Po roku projektowania dla sklepu odchodzę z Design Teamu. Był to dla mnie świetny, rozwojowy okres, Majka dała mi ogromną szansę wybicia się - za co dziękuję jej całym swym biedronkowym sercem! Dziękuję także koleżankom z DT za współpracę, rady i pogaduchy!
Dziękuję wszystkim, którzy wpadali na moje czwartkowe inspiracje i brali udział w wyzwaniach. Nadszedł jednak czas na zmiany... Żegnam się więc z Craftfun świątecznie i bombkowo... choć nie bez powodu bombka ma kształt łezki - bo smutno mi, że coś się kończy. Miejmy nadzieję, że coś także zacznie...

 Niech moc i energia będzie z Wami! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger