niedziela, sierpnia 07, 2011

wyniki candy

witajcie!
rosół zjedzony? jesteście już po obiedzie?:)
świetnie!
 teraz czeka na Was deser czyli losujemy zwycięzcę, który to otrzyma ladybugowe cukierki;)
zgłosiła się Was prawie setka, z czego bardzo się cieszę,
a liczba obserwatorów urosła do 77 osób! nie spodziewałam się takiego wyniku!
ale do rzeczy, czyli wyłaniamy zwycięzcę!
oto komisja nadzorująca
oto koszyczek z Waszymi zgłoszeniami



oto moja ręka losująca zwycięzcę ;)


a oto wygrana osoba!


Modrak! serdecznie Ci gratuluję :)

Jednak, jako że zgłosiło się Was aż tyle, a przez czas trwania candy odnotowałam 2 tysiące wejść do mojej kartkolandii, to postanowiłam wylosować jeszcze dwie szczęśliwe osóbki, które ode mnie coś dostaną, jeszcze myślę co, ale będą to chyba jakieś scrapowe przydasie albo coś co zrobię sama:)
a wygrały: 
nie wierząca w wygraną Madzik:
 oraz dagala, która trafiła do mnie przypadkiem:)
Bardzo serdecznie Wam gratuluję:)

Podejrzewam, że posta o wynikach candy przeczyta więcej osób niż zwykle, więc chciałabym coś zaproponować :) 
scrapowe gadżety, choć z teorii powinny być to rzeczy znalezione w domu, kosztują czasem sporo, toteż niejednokrotnie rujnują nasze portfele ;) są też rzeczy, na które chorujemy, a są poza naszym zasięgiem, dlatego też proponuję
niedzielne studio wymiankowe
mogłoby to wyglądać tak, że w niedzielę (może to być pierwsza niedziela miesiąca, druga czy też wszystkie niedziele), ogłaszamy na swoich blogach swoje przydasie, które mamy na zbyciu (czyli takie, które też generalnie nie istnieją bo przecież one zawsze "się przydają"), ale np. ktoś ma dziurkacz z fajnym motywem, więc wytnie 5 razy na papierze i kogoś tym uszczęśliwi, inna osoba ma big shota więc wytnie kilka ramek za 3 kwiatki primy, ktoś pięknie robi kwiatki z papieru czy filtrów do kawy, zamieni za kilka borderów z dziurkacza brzegowego:) 
wiem, że istnieją specjalne strony do wymianek, sprzedaży etc., 
ale czasem się nie "opłaca" jednego kwiatka ogłaszać, a np. jakaś inna scraperka takiego kwiatka potrzebuje do swojego scrapowego życia jak powietrza! ;) na swoim blogu łatwiej i szybciej się wrzuca takie rzeczy...
Możemy też np. ogłaszać wymiany swoich wyrobów, zwłaszcza przed Bożym Narodzeniem, Madzik zrobi notes dla Modraka, a Modrak korale dla Madzika ;) Ważne by łączyła nas jedna data, dzień, żeby zajrzeć do kogoś i popatrzeć co nam może się od niego przydać ;)
co Wy na to? macie jakieś pomysły? na razie to bezkształtny nieco plan, więc czekam na wasze reakcje:)

tymczasem, dziękuję wszystkim za udział, za miłe słowa, za zaglądanie (ja do Was jeszcze dotrę, bo teraz jestem "zapudełkowana"), bardzo mi miło, że jest Was aż tyle u mnie :)
obserwatorów zapraszam po stemple, ale to Wy napiszcie mi proszę maila, bo ja jestem teraz nieco zamotana więc nie wyłowiłam z Waszych komentarzy adresów:) czekam do następnej niedzieli, żeby był porządek ;)

Modrak, Madzik i Dagala - czekam na Wasze adresy do wysyłki pod mailem czerwinska.dorota@o2.pl :)
będę się starała wysłać wszystko w ciągu 2 tygodni:)
buziaki słodkie jak candy





13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Szczęściar :-) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi wymiankowymi niedzielami, myślę że zainteresujesz tym dziewczyny.
    Ja niestety (lub stety) wszystkie niepotrzebne rzeczy zanoszę do swojej szkoły na zajęcia z moimi dzieciakami...

    OdpowiedzUsuń
  3. oł oł oł oł maj gat!!!!!!
    Wygrałam!!!! hahahahahaha - nie wierzę ;o)))))
    Adres zaraz podam, co by ie zapomnieć, a .... na takie wymianki jestem chętna :D
    Może to być 1 niedziele miesiąca - co by bylo łatwiej zapamiętać. Albo jakas konkretna data. Np 5-go każdego miesiąca. I warto mieć spis blogów osób, któe na taką wymiankę się zapisują i będą ją ogłaszać na swoich blogach ;o))

    Ale jestem uhahana z powodu wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęściarom ;)
    a pomysł z wymiankami ciekawy. jako, że jestem ostatnio wyzuta z pomysłów wszelakich, czekam na propozycje innych ;)
    aaaaa... i stempelek... zgłoszę się na pewno :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. moje gratulacje na wymiankę sie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarom, a z wymiankami fajny pomysł
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję:)pomysł z wymianką kuszący,więc jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Moje pierwsze wygrane cukieraski!
    Bardzo, bardzo dziękuję!
    Dopiero co wróciłam z wakacyjnego wyjazdu a tu taka niespodzianka!
    Już wysyłam maila!
    Huuurrraaa!
    Tak się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! jupi nie wierzę i mi się jakaś coś maleńkie trafi. Z wymianką fajna sprawa. miło by było wiedzieć co komu za co potrzebne hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za przesyłke. co to ja się naszukałam kto mi niespodziankę sprawił:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger