wtorek, lipca 26, 2011

w złocie i zieleni






witajcie :)
jestem maksymalnie wkręcona w te pudełka! bardzo je lubię robić, a zwłaszcza eksperymentować z nowymi kolorkami... tutaj mamy zieleń ze Ślubnej Tęczy Scrap Pasji, złoto z kartonu wizytówkowego, a całość jest zrobiona na perłowym papierze o fakturze słoi drewna - czego nie widać na zdjęciach a co bardzo efektownie wygląda na żywo... Stemple również ze Scrap Pasji, a odbite są tuszem latarni morskiej  ...
dziś zobaczyłam słońca kawałek więc idę na dwór malować ramki :)

8 komentarzy:

  1. zielony jest magicznym kolorem :) do tego królewskie złoto i można stworzyc takie cudo :) pudełeczko jest przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes mistrzynia pudelkowa! Zapraszam do mnie po wyróżnienie, mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite pudełeczko! Bardzo pomysłowe i super wykonane :).
    Pozdrawiam!

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Piękne te twoje pudełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczka są śliczniutkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... Fantastycznie to wygląda :-) Lista rzeczy, których MUSZĘ się nauczyć znacznie się przez Ciebie wydłuży :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ma swój sens. Nie da się przegapić niczego, bo prędzej czy później to samo Nas znajdzie...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger