środa, lipca 19, 2017

Księga Gości pełna słońca

... nowa kolekcja Lemoncraft jest obłędna. Oparłam się jej podczas Zlotu, a dopiero gdy otworzyłam paczkę ze Strychu uświadomiłam sobie jak wiele straciłam czasu bez niej! Choć ciężka do robienia kartek dla mnie, bo te piękne wzory są na nie za duże, to idealnie piękny, gorący żółty kolor idealnie spasował mi do księgi gości, gdzie moim zadaniem - było połączyć go z limonką i cudowną czernią. 
Do tego użyłam koronkowej ramki z Wycinanki, która po pomalowaniu na czarno stała się bardzo elegancka i stylowa. O! I dawno zapomniane foremki Marthy Stewart są w akcji, oprawiając maleńką budkę dla ptaszków.



Tworzenie tej księgi było dla mnie niesamowitą frajdą! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger