niedziela, lipca 03, 2016

Kartki tablicowe DT PaperConcept

Cześć! Natchniona końcem szkolnego roku postanowiłam przetestować coś, co od dawna chodziło mi po głowie. Przygotowując się do pewnego projektu kupiłam farbę tablicową – czarną, klasyczną. Kupiłam też karton kraftowy. Papier od dwóch warstw farby nieco się pogiął, jednak nie udało się go wyprostować między książkami, a później naciągnąć kosteczkami 3d. Co jednak daje mi ta farba na kartkach? Możliwość personalizacji kartki bez drukarki lub zmiany jej przeznaczenia. Napis love zmienię na „dla Ciebie” i karteczka dla koleżanki gotowa! I ten efekt – nieco niedbały, charakterystyczny, nietypowy. I moja bardzo „hendmejdowa” dedykacja napisana odręcznie, z serca, sprawia,  że kartka jest naprawdę wyjątkowa!



Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger