wtorek, lipca 12, 2016

Ja, ja i raz jeszcze ja - DT Fabryka Weny

Haj hellloł!
Witam się z Wami kolorowo w nowym dla mnie - a i przecież dla Was - miejscu. W Fabryce Weny! Mam nadzieję, że będziecie częstymi gośćmi na blogu (i w sklepie!;) ), znajdziecie wszak tutaj szeroki przekrój inspiracji. U mnie wiadomo - w kropki, ze sznurkiem, z mocą i energią! Taka jest też moja praca ... o mnie! 
Czerwona część w kropki to oczywiście papier, a czarna - akrylowa farba. Malowanie farbami to u mnie ekstrawagancja, więc doceńcie ;) A dalej moje ulubione gadżety: biały sznurek, kwiat wiśni, gwiazdki, gwiazdeczki i serca, serduszka! Całość w przestrzeni, podtynkowana ceglastym murem ;)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger