środa, marca 02, 2016

Simply Crafting - Simply Cards

Dzień dobry!
Luty i marzec są w tym roku dla mnie bardzo pracowite. Ilość kartek, które mam wysłać jest większa niż zazwyczaj. Chcę bowiem wielu znajomym przesłać życzenia nie tylko świąteczne, ale i podarować trochę wiosennej energii.
Tworzenie warstwowych, naładowanych prac jest czasochłonne – a mnie można wiele zarzucić, ale nie nadmiar wolnego czasu ;) Dlatego obmyśliłam pracę w stylu simple – wymowną, z treścią, a jednocześnie przekazującą sens. Z pomocą przyszły mi nowości Paper Concept, czyli tekturowe elementy Simple Crafting. Urzekła mnie prostota uroczych bazi, kolor papieru w krateczkę i lekkość i puszystość piórek.
Całość ma wiosenny, świąteczny wydźwięk i zamierzony efekt osiągnięty – kartka jest pełna optymizmu.
Pod piórkami tło rozjaśniłam lekko przemalowując je białą farbą akrylową, a bukiet piórek i bazi spięty jest białą tiulową różyczką.



 A dla Was mam małe napisy do pobrania – nie zapomnijcie ich podlinkować do bloga Paper Concept


A jeśli potrzebujecie któregoś z tych materiałów to poniżej lista :)

-papier w krateczkę
-bazie Simple Crafting
-żółte piórka
-białe różyczki
– klej
-gilotyna DPCraft
-baza kartki C6

miłego dnia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger