czwartek, lutego 27, 2014

Nowe wyzwania - DT Scrapuj oraz DT Craftmania

Witajcie,
w ostatnim czasie odbyłam totalny reset - bez internetu, telewizji i wieści z sieci. Przez tydzień leżałam w szpitalu i teraz już do czerwca prowadzę "oszczędzający tryb życia". Trzymajcie kciuki by moja mała Pola nie zechciała wychodzić za wcześnie!
A gdy już teraz leżę na kanapie i wcinam pączki - ogłaszam dwie wiadomości, bardzo dla mnie dobre :) W kolejności wg dat:

oraz zasilam zacne grono Tęczowego Zespołu Craftmanii 


Już niedługo będziecie mogli oglądać moje prace na blogach sklepowych 
scrapuj oraz craftmanii :) Zapraszam!

Serdecznie dziękuję za wybór mojej kandydatury :D

5 komentarzy:

  1. Gratulacje - tyle energii i weny nie może się zmarnować, z pewnościa dodasz tym blogom skrzydeł! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Z przyjemnością będę oglądać Twoje inspiracje. Wiem, że na leżąco trudno inspirować :), ale mam nadzieję, że dacie z Polą radę i wytrzymacie do czerwca. Powodzenia - także w leżeniu brzuszkiem do góry, bo wbrew pozorom to wcale niełatwe! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!!! i trzymam kciuki za Polę ! Brzuch do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana i będę podziwiać prace wykonane na leżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Polę i czekam na prace wykonane w nowych DT - gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger