piątek, lutego 22, 2013

Goszczę się w Rapakivi!

Witajcie!
W ostatnich dniach zapowiadałam pewną niespodziankę - dziś odsłaniam kurtynę i zapraszam Was w gości - do RAPAKIVI!!
 
 
LO - BE YOURSLEF  - this is your life
Robienie scrapów (layoutów) to dla mnie zawsze swego rodzaju misja. Chcę zamknąć pewne zdarzenie, czas, emocje. Lubię gdy scrapy mają ukryty sens, choć z pozoru zdają się być oczywiste. 


Odkryłam to zdjęcie po długim czasie- mam na nim około 19 lat! I doskonale pamiętam ten spacer, zapach wypalanych traw, fotografa... I ten niesamowity luz, nieokiełznaną energię i wolność. Jedno z najpiękniejszych wspomnień zamknęłam w pięknych kropkach na nasyconej barwie granatu przełamanego fioletem - kolor jest obłędny! Orzeźwiłam to miętą, dodałam gazetowe akcenty. I ten napis - be yourself - this is your life (bądź sobą, to twoje życie) jest nie tylko określeniem celu jaki wtedy sobie stawiałam - ale także mottem, które z dnia na dzień okazuje się być coraz bardziej aktualne.




Materiały:

- papier Be Optimistic #1;
- papier Be Optimistic #3;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Be Optimistic #2;

Teraz biegnijcie zobaczyć na blog moje inspiracje, bo oprócz LO jest także notes - kto zostawi tam znak - będzie miał podwojone szanse w moim candy, którego ogłoszenie nastąpi jutro! :) Klik w obrazek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger