wtorek, lipca 03, 2012

zlot, zlot i po zlocie:)

witam wakacyjnie:)

Byłam na zlocie w Warszawie, a jak.
Gorąco było nie tylko od nadmiaru towaru ale i od cudnego szklanego dachu :p
Było fajnie... widać było kto umie fotoszopa a kto wrzuca zdjęcia na których się przypomina :D
Poznałam wiele scraperek, jednak większości nie udało mi się rozpoznać.
Zdjęcia mam tylko na fejsie - dorzucę więcej później:

 póki co - doniczki:


można by się pobawić w znajdź szczegół ;) pierwsza fotka zrobiona przed dostawieniem płotka i napisu.
Dla tych co chcą zrobić sobie takie doniczki polecam mój kurs na blogu Craftfun.pl.
idę pudełkować 
bajo!
 

4 komentarze:

  1. Piękne te doniczki i strasznie za mną chodza, ale ciągle coś mi wypada.
    Miałaś mi pokazac kwiatki z giełdy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, piękne doniczki :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ;D ale do W-wy mam daleko ;-)

    Za kursik dziękuję - jakoś wcześniej przegapiłam - a chętnie wykorzystam ;-)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te doniczki, piękne są te intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger