czwartek, maja 03, 2012

Tildowy konik na notesie

Dziś płodny dzień mam co? :p
Ale naładowana jestem energią, która przypłynęła do mnie w postaci 

wygranej w wyzwaniu w Scrapuj.pl, w którym przedstawić należało siebie:)
ja zrobiłam to za pomocą albumu
i zgarnęłam śliczne 50 zł na szaleństwo w sklepie!!
Dziękuję!!

A jeśli już jesteśmy przy tym sklepie, to ostatnio zakupiwszy tam blok papierów Tilda tnę go i tnę. 
Wycięłam notes

okładki z Craftfun.pl  związałam butikową wstążką - jestem w nich zakochana strasznie.
W ogóle jak niedługo zobaczycie w co się obecnie pakuję to nie uwierzycie. 
Sama nie wierzę chwilami... :) Ale póki co próbuję się z tym dogadać. Czterema kolorami.
Ciekawi?
zaglądajcie na blog ScrapButiku!

3 komentarze:

  1. 1. Gratuluję
    2. Notesy i ten i niebieski - piękne
    3.Pudełeczka juz komentowałam w SB. Prosze mnie nauczyć robic biblie ;o))

    4. Zapakujesz się jednak w kolorowanie?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger