niedziela, kwietnia 29, 2012

zaproszenia komunijne

w formie exploding boxów,
sztuk 7 powstało




z racji zdjęć słabej jakości, pokazuję tylko dwa:)

a w nawiązaniu do wczorajszego posta poczyniłam pewne zmiany w moim scrapowaniu.
Zazwyczaj korzystałam tylko z papierów polskich, w większości z Galerii Papieru.
Wczoraj poszłam do Kasi do scrapuj.pl
i namówiła mnie do spróbowania papierów Tilda:D
zakupiłam fruit garden -
piękne, soczyste, różowe. Nie mogę się doczekać ciachania:)
ale teraz idę na naleśniki, a Wam życzę miłego dnia!



4 komentarze:

  1. Cudne:)i czekam na rezultaty ciachania:)
    Smacznego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na zaproszenia komunijne! Wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszły, a Tildy zazdroszczę. Od dawna mam na nie chrapkę, ale póki co -oglądam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważny kolor ;) ale forma świetna!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger