czwartek, lutego 02, 2012

czajnik kalendarzowy

czyli inspiruję craftfunowo i prezentuję nowiutkie bazy pod kalendarze, jakie zagościły w craftfun.pl :)
Na początek czajniczek

Drugą bazę obejrzycie na blogu Craftfun, a trzecią w sklepie :)
swój kalendarz zgłaszam na wyzwanie w scrapki.pl wyzwaniowo :)

A jednocześnie informuję wszem i wobec, iż wybieram się tutaj:
wszystkich gorąco zapraszam, i na zlot i na blog :)
Ja mam zamiar jechać, bo Pani Profesor Asia P., organizatorka zlotu, będzie sprawdzać obecność ;)

5 komentarzy:

  1. Fajny ten czajniczek idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki! I w sam raz do kuchennego klimatu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten czajniczek:)całe dzieciństwo ,gdy mieszkałam z Babcią to zawsze musiał byc w kuchni kalendarz zdzierak-a ja w mojej nie mam,bo nie mam na czym zawiesić:)a tu popatrz jakie fajne coś:)
    No bedę sprawdzac obecność a jakże:)
    banerek z linkiem do bloga poproszę dać gdzieś na boczny pasek :***

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!!! bardzo klimatyczny :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger