piątek, grudnia 30, 2011

scrapowa wymianka bożonarodzeniowa

aż mi wstyd że ja na końcu pokazuję jaki prezent dostałam w wymiance, gdzie moim Mikołajem została -ku mojej radości - Madzik :) Wytrzymałam aż do po wigilii i otworzyłam paczkę :zdjęcia podprowadziłam Madzi, bo ja nie umiem robić takich ładnych





Oprócz przydasi i słodkości dostałam śliczną puszkę pełną pierniczków - a wcześniej prosiłam Madzię o przepis na nie :D - są pyszne :) oraz kalendarzyk, który miałam robić, a którym Madzia mnie zaskoczyła:) jednym słowem - Mikołaj przeczytał list- którego nie napisałam, hehe ;) Madzik- dziękuję!!!
Ja przygotowywałam prezent dla justysi7000, paczkę pakowałam nocą i nie chcąc budzić Igiego nie robiłam zdjęć - ale kto ciekaw obejrzy je na blogu Justysi :)
moim głównym prezentem dla niej był przepiśnik i magnes-filiżanka z kalendarzykiem:







a skoro jesteśmy przy przepiśnikach to pokażę jeszcze przepiśnik, który powstał w ramach inspiracji dla Craftfun, a o którym więcej przeczytacie na blogu craftfun





A jednocześnie zapraszam Was do sklepu Craftfun, gdzie pojawiły się nowości i wyczekiwane przeze mnie okładki A5 i A6 w niesamowitych cenach :) pędźcie!:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger