niedziela, grudnia 18, 2011

przepiśnik wiosenny

...bo jakoś bardziej wiosennie na dworze niż zimowo :(



chyba nie muszę mówić skąd są papiery?:) ja po prostu nie umiem tworzyć z innych chyba :p
scrapińcowe tekturki pomalowane są limonkowym tuszem ze scrap.com.pl, a ćwiek pochodzi z craftmanii. śliczny szydełkowy kwiatek zrobiła mi sąsiadka, Mama dziewczyny mojego Igiego, Laurki :) 

Ten soczysty przepiśnik jest prezentem pod choinkę i na takie właśnie wyzwanie w scrapek.pl go zgłaszam :)
a jeśli podobają Wam się moje przepiśniki to zapraszam jutro na blog inspirujący craftfun, gdzie będę Was inspirować na cynamononowo :)

7 komentarzy:

  1. Cudny jest!
    A mój email dotarł? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh zrobiłam prawie taki sam przepiśnik tylko jeszcze go nie obfociłam ale no prawie, prawie lustrzane odbicie :)
    z tych papierków chyba nic piękniejszego nie mozna wyczarować one są do tego stworzone!
    Ale dobra robota :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne połączenie kolorów - to będzie udany prezent! dziekuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger