czwartek, grudnia 01, 2011

grudniowy kalendarz

witajcie! dziś pierwszy grudnia i dziś zaczynamy otwierać grudniowo-adwentowe kalendarze
moja propozycja na ten czas to zimowy domek, pokryty śniegiem, z choinką i szyszkami:

Domek wykonywałam z niesamowitą radością, powstał na bazie oczywiście zapałkowych pudełek :)
pomalowany na złoto, oklejony papierami m.in. galerii papieru oraz scrap.com.pl, ma daszek z drewienek (podprowadzonych z Nieba ;), a wszystko to obsypał prawdziwy śnieg, który również pochodzi ze Scrap.comu - polecam Wam, śnieg jest naprawdę prawdziwy!! :) pod daszkiem są cynamonowe stropy, świerkowe gałązki i owoce ostrokrzewu... w kominie jest dym (zrobiony z tego czegoś, czym się wypycha maskotki:P)

Moją pracę zanoszę na poniższe wyzwania:
ArtPiaskownica w edycji Rękoczyny Kalendarz
Scrap.com.pl wyzwanie 14
oraz zgłaszam do konkursu MamyCel TUTAJ :)

Domek dostała w prezencie moja Siostra, podobał jej się bardzo a smakowała go jej Kićka Gabyćka, która wylizywała farbę z ostrokrzewu na choince.
w ramce na zdjęciu jest mój Ignacy :)

buziaki!


8 komentarzy:

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger