czwartek, grudnia 08, 2011

CraftFun Rewolucja

witajcie!! 

wspominałam Wam, że mam dla Was niesamowitego dla mnie - newsa :)
myślę że ten banerek wiele Wam wyjaśni: 



tak!tak!tak! zostałam projektantką craftFun!!
Bardzo serdecznie zapraszam Was w imieniu swoim i pozostałych projektantek, na pełen inspiracji blog

http://craftfunsklep.blogspot.com/
gdzie codziennie będziecie znajdywać mnóstwo kreatywnej energii! 
A jak już obejrzycie bloga to zmykajcie na zakupy bo czeka na Was 
5 % rabatu na pierwsze zakupy
niezdecydowani?
może zainspirują Was moje pierwsze prace z użyciem craftfunowych elementów:




 w rolach głównych występują małe i duże renifery,  oraz śnieżynki z zestawu VI  
oraz zestawu IV :)


 


na zimowym notesie jeżdżą łyżwy 
pomalowałam je białą akrylówką, a płozy wytuszowałam srebrnym tuszem Latarnii Morskiej ze scrap.com.pl, skąd również pochodzi crackle accents, który spękaniami dał efekt szronu:)
 
i tak oto rozpoczyna się moja współpraca z CraftFun ... 
liczę na Wasze odwiedziny!! 

2 komentarze:

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger