poniedziałek, października 17, 2011

niebiańskie candy

witam wszystkich:)
ostatnimi czasy mało mnie było w sieci, co nie oznacza, że próżnowałam i nie tworzyłam:) przeciwnie! pochłonięta pracą byłam tak bardzo, że nie miałam czasu na blogowanie!
wszystko to za sprawą pewnej Iwony, zwanej dalej po mojemu Kićką :


Kićka zaprosiła mnie do współpracy w ramach tworzenia przez nią kwiaciarni - galerii "Jak w niebie".

jest to miejsce z klimatem, pachnie w nim kwiatami, które Iwonka układa w fantastyczne kompozycje
Niebo to niesamowite, anielskie miejsce. Lekkie i magiczne. Można do niego zajrzeć w Częstochowie, przy al. NMP 10. A także na bieżąco śledzić je na blogu, stronie www oraz na fejsbuku.


Dzięki Iwonce spełniłam jedno ze swoich scraperskich marzeń :
bindownica cinch już u mnie funkcjonuje :)


Bardzo serdecznie zapraszam Was wszystkich do polubienia na fejsbuku a także do obserwowania na blogu, który już niedługo ruszy pełną parą i będziecie tam mogli znaleźć wiele inspiracji nie tylko kwiatowych! Planujemy utworzyć miejsce na wyzwania... ale o tym w swoim czasie!:)


a teraz słodka niespodzianka!
zapraszam wszystkich na candy! :)
zasady proste:
komentarz pod tym postem, banerek na blogu :)
a jaka nagroda?
nagrody są dwie!
Kartkolandia z okazji posiadania bindownicy sprawi Wam notes - ale będzie to notes do Waszego zdobienia - będzie to baza a5, obklejona wybranym przez zwycięzcę papierem - oczywiście do tego dorzucę kilka przydasi :)
Jak w niebie - miejsce dobrych aniołów, podaruje Wam anioła prosto z Nieba!!
słodko?
to czekamy na Was!

a oto moje zdjęcia usprawiedliwiające mój brak mnie tutaj - bo robiłam różności, by były tam :
uroczyste otwarcie odbyło się w sobotę, 15 października
Kićka przecięła niebieską wstęgę ...
i klienci ustawili się w kolejce do kasy:
a teraz najlepsze:
zarówno mój synek jak i synek Iwonki ma na imię Ignacy!:)



I tak oto było cudnie!
teraz zapraszam Was do oglądania prac Iwonki  w niebie
oraz do zapisów na cuksy: oto banerek na bloga, czekamy do północy 14. listopada!
buziaki!
ladybug


54 komentarze:

  1. Gratulacje i powodzenia.
    Uwielbiam takie miejsca jak Wasze - niebiańskie.
    Bukiety rzeczywiście zapierają dech ...
    I bardzo chętnie przygarnę cuksowego anioła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i życzę powodzenia!!;)
    Oczywiście, gratuluję i zazdroszczę takiej maszynki!;) Zapisze się z chęcią;)
    'pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram wszelkie inicjatywy kobiet! Gratuluję i życzę powodzenia z całego serca. Jednocześnie ustawiam się w kolejce po cuksy:)
    Info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne miejsce widać na fotkach, szkoda, że nie blisko mnie:( ,ale zapisuję się na candy:) może się poszczęści i zdobędę kawałek nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że bindownica nie jest do wygrania ;o(((
    Ale oczywiście się zapisałam. Banerek u mnie w zakładce "Słodkości".
    Ale jeden jest problem: na blogu "Jak wniebie" - n ie ma mozliwości dodania do obserwowanych. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję otwarcia życzę powodzenia i wytrwałości i chętnie zapisuję się na candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się z chęcią zapisuję :-) I pozdrawiam przy okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałam obserwatorem i ustawiam się grzecznie w kolejce ;) Może akurat mi się poszczęści. anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ja chce :D dam sie pokroić za ten fartuszek :D
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczność, ustawiam się!
    eesophie.blogspot.cpm

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje z całego serca :) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wytrwałości i powodzenia w przedsięwzięciu. Postoję i poczekam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE! Oby wszystko było "jak w niebie":)
    I ja się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za zaproszenie i zapisujemy się z miła chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje :).

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie gratulacje! I ja również zapisuję się w kolejce do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję spełnienia marzeń :* ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooooo, gratuluję! Oby klienci walili do Was drzwiami i oknami i wychodzili obładowani zakupami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!
    I ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja rowniez sie zapisuje i zapraszam do mnie

    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja do kolejki:))) Zapraszam na moje Candy!!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję i życzę mnóóóstwa klientów!
    oprócz tego zgłaszam się do candy, taka nagroda że aż ślinka cieknie! ; D
    zaraz wklejam banerek;)
    http://levelof.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i powodzenia.
    I sobie tez zycze powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście też jestem chętna do zgarnięcia fajnego cukierka;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością się zapisuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. "Niebo " cudne, oglądałam też stronę, aż żałuję że mieszkam tak daleko. a na słodkości chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, że daleko mi do Was :( ale jak będę w Częstochowie to koniecznie muszę wpaść! a póki co stoję w kolejce po cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  32. W niebie ostatni mają być pierwszymi, więc z tą ociupinką nadziei przycupnę po słodkie cukierki.
    Gratuluję spełnienia marzeń i życzę samych dobrych chwil.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja się również dopiszę, może ostatni będą pierwszymi:))) Gratuluję tak cudownego miejsca i życzę aby codziennie ustawiała się taka kolejka!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę nie liczyć tego komentarza. Zastanawiam się czemu taka dziwna godzina mojego poprzedniego komentarza się pojawiła 02:08 kiedy jest 11:14???

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach candy, więc skoro można - zapisuję się po raz drugi, może u Ciebie mi się poszczęści :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. jeszcze więcej szans? oczywiście że jestem chętna, a notes w kropy jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  37. skoro pozwoliłaś dopisać jeszcze jeen komentarz to czemu nie ;) licze na szczescie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję kwiaciarni i zazdroszczę bindownicy. Chętnie się zapiszę i zapraszam na mój konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja dopisuję się ponownie licząc na szczęście.
    Pozdrawiam
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję. Z chęcią dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też zwiększę swoje szanse!A nuż sie uda, bo cukierki mmm...;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. o to ja rowniez z szansy skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję zarówno otwarcia jak i bindownicy
    i ja również staję w ogonku,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Buszuję sobie po Twoim blogu oglądając piękne prace, a tu informacja o drugim komentarzu, no to i ja się jeszcze raz dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Skoro mogę zwiększyć swoje szanse, to czemu nie? Może mi się poszczęści? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. To znowu ja! I staje znów w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja po raz drugi do kolejki:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeczytałam informację o dodatkowym komentarzu,więc zapisuję się jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpadłam właśnie podwoić swoją szansę i ... widzę, że nie ma mojego pierwszego komentarza :(((
    Zgłaszałam się w dniu ogłoszenia candy, a nie ma mnie :((((

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zwiekszam swoje szanse, bo warto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. to mogę jeszcze raz się zgłosić mimo późnej godziny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. to i ja podwajam szanse o ile nie za późno

    OdpowiedzUsuń

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger